Actual

Fokus

01 aprilie 2017, ora 00.00 - 02 aprilie 2017, ora 00.00

Centrul Cultural German

UnCorporate Design


Workshop despre comunicarea vizuală în contextul cultural

Indiferent dacă este vorba despre instituții consacrate sau despre mici evenimente, în niciun alt domeniu identitatea vizuală nu este atât de variată precum în cel cultural. Dar ce anume face aceste identități atât de captivante? În cadrul unui workshop coordonat de designerii germani Fabian Köper și Jonas Herfurth, participanții vor lucra la conceptele de branding și design corporativ  prin intermediul unor exemple de best practice. De asemenea, vor experimenta cu tipografia, forma și culoarea, în încercarea de a afla cât de stricte sunt regulile pentru corporate design sau cât de flexibil pot fi folosite elementele de design, astfel încât să nu se piardă caracterul unitar.

Cei interesați se pot înscrie până în 17 martie cu o scurtă prezentare despre ei și un portofoliu (format pdf sau link) la prog@kulturzentrum-klausenburg.ro. Persoanele selectate pentru a lua parte la workshop - în limita locurilor disponibile - vor fi anunțate până în 24 martie pe e-mail.

Fabian Köper și Jonas Herfurth au înființat în anul 2011 biroul de design KoeperHerfurth, în Dortmund. Echipa formată din patru specialiști lucrează cu precădere în designul editorial și corporate identity în toate domeniile comunicării vizuale. Lucrările lor au fost publicate în cărți și reviste internaționale iar biroul a primit numeroase premii pentru design, printre care: European Design Award sau German Design Award.